Utkast: Hej Hej ...

Hej Hej Hallå!!:)

E det bara jag som börjar den 21?(och julia såklart;)) "Alla" andra verkar börja den 18:O. Nu pratar ja ju om när man börjar skolan igen, GYMNASIET:D Im a big girl now:) Jag längtar lite, men bara lite. Mest längtar jag tills man får tänka igen det man ska ha på sig, stå framför speglen och sminka sig, känna sig lite fin i alla fall. Nu på sommaren sminkar jag mig ALDRIG, vilket är jätteskönt. Jag går runt i bikini eller en vanlig strandklänning, känner mej lite.. ja ni vet!
Mitt hår har växt som bara den, har blivit längre(såklart). haha vet inte rikitgt vad ja ska göra med det, men ngt blir det. Sitter och kollar på Janice Dickens Modeling Agency, hahha hon e FÖR skön,,,

Anna ville ta ett foto på min RÖDA näsa xD 

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag börjar 18.. Fast jag längtar också lite, längtar efter att få veta vad för klass man kom i o sånt. :D Fast jag gillar inte att tänka på att jag längtar lite efter skolan när det är sommarlov för jag kmr antagligen ångra att jag gjorde det sen (; haha :P

2008-07-30 @ 21:03:14
URL: http://linneasworld.blogg.se/
Postat av: Alle

haha joo när man får läxor och såå,,, då längtar man nog allt till ledigheten;) haha det har du alldeles rätt i:)

2008-08-02 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0