sara loves alex

alexandra är söt. (ibland lite blöt) erkänner hon. nåväl dagen har varit kul (kuk ropar alex) hennes humor alltså. SNUSK! OM DU RADERAR DET HÄR INLÄGGET KOMMER SARAS HUVUD ATT PLOPPA AV. bäst för dig att du sparar det här inlägget så att inte mitt turk/kines huvud rullar iväg!

en minut senare sjunger alex en söt sång till mig, åh gu vad hon sjunger ljuvligt, det är nästan så att jag blir lite tårögd.
should i stay or should i go? sjunger hon riktigt hyysteriskt nu :D MAN BLIR NÄSTAN DÖV. men ack det låter vackert!

alexandra är också min bästavän <3 och under hela våran uppväxt har det alltid varit så.
MWAA <3


a


Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Ni är så söta !

2008-07-06 @ 11:32:55
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0