Klippningsdags?


Åh så mysigt. Jag sitter på landet och bara myser, sitter ute på terassen faktiskt:D Åker nog hem i början av nästa vecka, ska bli skönt att komma hem till sthlm, e lite trött på landet!!! I morrn åker vi till öland och där ska det oxå mysas. Gud vad jag e på mys humör. haha.

Jag funderar på att klippa mej faktiskt. Har funderat på det ett tag men har liksom inte riktit vågat. Vill klippa mej som Nicole Richie, som hon hade för ett tag sen. Hon va så söt i det, men undra om jag blir "söt " i det? Det återstår att se! haha vad tror ni?:O Jag o Sara har i alla fall bestämt att vi ska klippa oss, så ngt blir det i alla fall. 
Så här blir det nog tror jag!

Jahaop så va det med det då! få Se om jag bloggar lite innan jag går å lägger mej, kanske det blir en snabbis;) haha

With love/ALLE

Ju just det, jag har nåra anonyma som kollar in min blogg, skriv gärna en kommentar!:D så vore ja jätteglad:)


Kommentarer
Postat av: julia

Jag har allt koll på dej o din blogg :P

2008-07-30 @ 21:58:28
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Alle

Hahah... det e bra? eller?:S stalker?

2008-07-31 @ 23:47:05
Postat av: linnea

KLipp så alex :D det skulle nog bli finfint!

2008-08-02 @ 11:11:56
URL: http://linneasworld.blogg.se/
Postat av: Alle

Tror du:) jag ska nog göra det tror jag, få se om jag vågar:)

2008-08-02 @ 23:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0