Den 4:e Juli!

Fint väder ute, inte sant? just nu har jag tagit en paus från solandet och tänkte uppdatera bloggen lite!

I går var Josse och hennes familj och en annan familj hemma his iss å åt middag... Det var jättekul eftersom ja såg Josse senast förra sommaren, Gud vad ja har saknat henne. Jag hoppas verkligen att vi kmr ses något mer, på öland såklart. Jag och Josse har känt varandra i 7 år snart, och vi ses varje sommar på öland:) Vi har alltid jättekul och Öland är det ja saknar mest på vinter, och såklart att åka till halmstad.

Jag är såååååååå arg, i dag hade ja å Cindy bestämt att vi skulle vara med varandra. Så jaf skulle ta moppen till henne, pga den jävla busstrejken. Men i alla fall, när jag skulle starta moppen så var det nåra idioter som hade plockat bort "tändningen"(jag tror att den heter så) så ja kunde inte starta moppen, gissa om ja blev arg. Varför måste man föstöra andras saker, Jävla idioter.  Så det kommer kosta nåra tusen att fixa det, och det är ju ingen ide att polisanmäla, men ja tror att mamma ska göra det i alla fall. Jag blev så arg så jag gick in igen och grät, sen så ringde ja till mamma, och grät ännu mer.  Jaja, vi ska försöka att ta hem den til mamma i dag, just nu står den hos pappa.


Aja,,, ja ringde Cindy för en stund sen och hon piggade upp mig lite, jaja, nu ska ja tillbaka till solen,, vi hörs senare


//Alle


Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Alle, nu jävlar är de vi som tar de där skurkarna.. Okej, kanske inte.. Men buuu, jag varnar dom ! hihi.. ;)

2008-07-06 @ 11:33:41
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0