01.27

Jag har äntligen bytt msn nu:D bort med det gamla(snurfas_92@) och In med det nya(alexandrawahlhed@).. yey,, förlåt Cindy, men jag lovar att jag kommer fortsätta att leka med barbie:D

Jag tror nog att jag ska börja skriva dagbok igen,,, Det var så länge sen.. låt mej kolla...Shit, tisdagen den 20/11-07, var den senaste gången,, ojoj, måste börja skriva igen.

Jag sitter å läser den nu, dagboken alltså, Gud va mkt killproblem ja hade, ja är inte ens medveten om det själv, men gud... jag gillar att säga gud, eller vad tror ni? "Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren skall inte låta den bli ostraffad, som missbrukar hans namn." Känns som om jag inte ligger bra till hos gud!

Jaja, nu ska ja i alla fall sova lite, läsa lite, å kolla igenom min dagbok:)

Puss Puss

//Alle


Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Du missbrukar båda msn adresser och guds namn. Vad har de tagit åt dig ?

2008-07-06 @ 11:34:21
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0