You're not lost, you're here

Jag fick nyss ett märkligt telefonsamtal av min far. Jag har önskat mig ett par byxor på weekday och igåt hittade jag ett par finfina, så jag hängde undan dom just in case. Jag sa till pappa oxå att dom hängde på ANDRA vångingen så om han nu skulle köpa dom så fanns dom där. Nyss ringde pappa och frågade vilken våning det var och skrattade lite. Som ni kanske förstår sa jag på andra vånging. Pappa skrattade lite till och sa att dom inte fanns kvar. Det fanns typ 30 styckna igår, jag menar, om han ville hålla det hemligt så kunde han ju åtminstånde säga att dom inte fanns kvar i min storlek. För det låter ju mest rimligt, eller hur!
Men men, man får ju inte ta ut ngn seger i förskott, man får ju allt se vad tomten kommer med på onsdag:D

Jag längtar iaf, gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0