I put some new shoes on...

4 dagar kvar :D
Gud vad jag blir som ett barn när det bara är några dagar till jul, JAG ÄLSKAR JULEN!
I morgon ska jag träffa Claudia och Tilda. Den som nu säger att det är svårt att hålla kontakten med sina "gamla" kompisar när man börjar gymnasiet ljuger, bara man vill så går det. Visst skolan tar mycket av ens tid men det går, om man försöker. Jag citerar Clauda; "Det blir vad man gör det till". Det är väldigt sant!

På söndag ska jag hem till Johanna och kolla på film med en massa andra oxå:) det ska bli mysigt:)


Den här låten tillängnar jag till min kära vän Carro (Jag lovar att jag bara skoja Carris!!!!!!!).

Kommentarer
Postat av: CK

aaaaaw en sån cutie du är! <3

och faaaaan va snygg han är :D (gjorde min morgon :D )

2008-12-20 @ 12:20:11
URL: http://dismoi.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hoppas du får en grymt bra lördag!

2008-12-20 @ 12:23:45
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0