Twilight

I går var jag och såg Twilight med Carro. Och som alla säger så var den helt underbar. Man kanske tror att ALLA överdriver när de har sett filmen och säger att de skulle kunna se den tusen ggr om, den de gör de inte. För gud så bra den är. Jag är helt förälskad i Edward som spelas av Robert Pattinson. I börjarn tyckte jag inte att han var så jättesnygg, men ju mer man kom in i filmen desto snyggare blev han.
Så Twilight är verkligen en film jag rekomenderar starkt och nu ska jag köpa boken och läsa den med, får se om jag blir besviken eller inte:)

Nä nu är det tid för pluggning

See u Later




Kommentarer
Postat av: CK

du, jag har första tjing!

2008-12-14 @ 20:55:49
URL: http://dismoi.blogg.se/
Postat av: Alle

Tsss,,, nej det har du inte alls:O det är han som får bestämma okey?



Mutor är väl ok?;)

2008-12-14 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0