Someday at Christmas!

Hej Hoppsansa!
Jag är så himla trött, och ändå tog jag en liten powernap när jag kom hem ifrån gymmet! Idrottsprovet har blivit framflyttat till på torsdag, thank u god! Jag hade inte pallat att ha de i morgon. Så då är det bara kriterieprov i matte som gäller.
Imorgon ska jag ju stanna kvar efter skolan, duktig(eller bara dålig) som jag är ska jag gå på resursmatte! Japp ni läste rätt. Vad har Mikael Elias Teoretiska egentligen gjort med mig, JAG...PLUGGA...MATTE...FRIVILLIGT. Det har minsann aldrig hänt förut:P Men det är väl för de bästa kan jag tänka mig.

Jag ska snart ta och kollar på Blondinbellas tv program på tv400, fast jag ska då se den på webben:P Ska bli lite intressant faktikst om jag nu får säga det själv, vilket jag faktiskt får eftersom det är min blogg(a)

Haha jag kollade nyss klart på B-Bellas nya "tv-serie" som är 3min långt :S var det så på tv oxå eller är det bara så kort på webben? im not gonna say anything, så kolla och döm själva;)

Alexandra

Kommentarer
Postat av: Claudia

HAHA.. hon låter ju precis som Eva från Eva och Adam.. hahahh..

2008-12-17 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0