I Take Thee you...

iHola!
Haft en trevlig jul? Det har iaf jag, delvis i alla fall:) Jag blev väldigt nöjd med mina julisar, kanske skrev mer om dom senare:)
Jag började julafton hos pappa och sen åkte jag till mamma. Så det blev två paketutdelningar, det gillar jag;) jag fick mycket paket, bl.a. Sex and the City boxen med alla säsonger och GossipGirl boxen, så ni kan ju gissa vad jag har gjort sedan julafton, haha. Men inte bara såklart, i Fredags var jag, Claudia, Tilda och min faster Anna-karin i stan och mellan dags shoppade. Jag fick en kläning ifrån Monki från min kära faster och sen köpte jag två par skor:) Men nu är det slutshoppat för min del. 2009 ska bli ett shoppingfritt år, eller iaf till sommaren för nu ska jag spara alla mina pengar, annars kommer jag inte ha råd att åka...tamdam...UTOMLANDS! Jepp isommar blir det. Fast jag kankse ska fråga mina päron först eftersom jag hade tänkt att lämna dom hemma:) Men det går säkert:)

Jag fick en ny mobil igår, som sagt var min gamla lite, ja knäpp. Jag har en Sony Ericsson W890i, för er som går i min klass så är det en likadan som Rossie har:) BTW hon kommer ju hem idag:D Jag har oxå bytt till comviq kompis, fast det kommer inte att funger förrän den 8:e Januari. Så än så länge har jag tre!


Jag hoppas att 2009 kommer att bli bättre än 2008. Inte för att 2008 var dåligt, men det har hänt så otroligt mycket. Både bra och dåliga saker. Men det händer ju i allas liv och inte bara mitt, men nu har jag bestämt mig att 2009 kommer att bli super.

Nu ska jag vara lite social med Anna-Karin som åker hem idag,sötaste faster:)

Från numera: Lixi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0