I love you more than being seventeen


Igår natt satt jag och kollade igenom lite dokument på min dator och hittade en gammal konversation från msn jag tydligen hade sparat. Det var ingen sån där sött-gulligull från killen man var kär i och sparade det för att hoppas, nej nej. Jag kan inte säga vad det var för konversation utan att avslöja för mycket. Men det var definitivt inte ett glatt sådant. Jag kom och tänka på hur mycket ord sårar, även fast den andra personen inte menar dom på allvar, så sårar dom otrligt mycket iaf. Orden försvinner inte för att man klickar på X rutan, utan dom finns kvar.

Jag ska nog ta och radera dokumentet med konversationen, jag vill inte behöva påminnas av vad det än gång stod där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0