Hej Hopp!

Tillbaka igen! jag har mina stunder när jag försvinner, men jag har så himla mycket att göra nuförtiden. Ja vad har hänt? Ja en del, men inget viktigt att gå in på. Just ni sitter jag och ska renskriva min skapelseberättelse som ska vara inskickad senast 23.59 i natt, så det är bara att plugga på, sen så ska jag skriva klart min samhälle grej tills i morgon och sen plugga till Historia provet, det känna bra va? Riktigt kul om ni frågar mig:D

Jag är så himla trött och sängen ser så hilma frestande ut, men nej jag ska inte sova, inte än!

Jag var inne på min stammis sida och kollade lite, hittade en bild på Whitney Port, och gud vad smal hon har blivit, alla( eller inte alla) snackar om att hon har fallit för den sjukt smala hollywood trenden.

Ja ni kan ju se själv?

Jag hoppas verkligen att det inte är ngt allvarligt.


I be back soon,


Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0