BIG Update

När det egentligen är dags för pluggning börjar jag städa ist, haha lite typiskt mig faktiskt. Men men det behövdes faktiskt. jag har verkligen börjat att bli slarvig nu för tiden, undra varför?
I tisdags var det Lucia i Mariakyrkan för min del, sötisarna Claudia, Matilda, Linda och Carro kom och kollade på en mycket nervös Alexandra. När jag skulle sjunga själv kunde jag inte ens kolla på dem, för då lovar jag er att jag hade börjat gråta. Förra året började jag ju skratta när jag sköng, men de här året var det tvärt emot. Men jag är så otroligt glad att de kom för att kolla bara på mig, det där är Kärlek, det säger jag bara.

Så här inför jul har jag bara 3 klappar kvar att köpa, till pappa, Söt-Claudia och Snygg-tilda. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska köpa, men ifall jag hade gjort det hade jag ändå inte skrivt det här:P hrm undra varför ngn?;) Sen så vet jag inte riktigt vad jag önskar mig av dem heller, har kommit på rött läppstift, sen så får jag tänka mer på saken.

Idag var det lucia firande i Huddinge, det var nog det tråkigaste jag någonsin gjort, okej inte tråkigaste men det var inte kul precis. Men Tilda och Angelica kom dit för att kolla, sötnosarna. Mamma, Anna och pappa var ju oxå där, fast de var ju med i tisdags oxå;)  Sen så stosade vi runt i huddinge centrum och kollade på julisar;) Och så var finalisterna i Lilla Melodifestivelen där och skulle sjung. När Linn skulle sjunga sin sång om sin bortgångne vän kan ni ju bara gissa vilka som stod och grät mitt på torget! Jag och mamma såklart, jag säger bara sådan mor sådan dotter. Så Tilda ställde sig emellan oss och höll oss i armkrok. Men även fast hon inte sjunger så jättebra är hennes låt en av de bästa jag någonsin hört. Den har känsla, fin och verklig text och bara helt underbar.

Igår var jag hos tilda med Claudia för att kolla på Idolfinalen med Ben & Jerry's. Mums Mums!!

Sen idag kanske jag ska gå på Bio med Carro Barro, men får se!::)

Puss på er så länge
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: tilda

jag älskar dig

2008-12-14 @ 01:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0