14/12-08

Åh vad jag längtar till julafton. Jag blir alltid som ett litet barn då. Och eftersom jag är ensambarnet hos pappa får jag liksom mest uppmärksamhet, hihi. Sen så vill jag ju ha lov oxå! det var så skönt idag, jag sov ända till halv ett, så himla skönt! Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag, inte någonting alls faktiskt. Förutom pluggat och kollat på tv då;)

Är det något jag verkligen uppskattar är det när människor säger ursäkta. Nu när jag har börjar att åka mer tåg och tunnelbana så händer det  att när det är trångt att människor råkar kliva på en eller stöta till en. Jag kan bli så himla sur när de bara går förbi utan att ens kolla på en, fast de vet precis vad de gjorde. I Fredags när jag åkte t-banan till slussen för att möta Claudia var det en kille som råkade kliva på mig, jag blev väldigt förvånad när han vände sig emot mig och hade ett jag-är-verkligen-leden- ansiktsuttryck och sa ; Förlåt, gick det bra?. Jag blev så paff att det tog ett tag innan jag kunde säga; Ja, det är lungt!. Sen så log han sådär lite gulligt. Han gjorde min dag innan Claudia kom:)

Nu hade jag tänkt att jag skulle plugga lite och sen sussilissa:)

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0