Just Dance...

Skrev ett jätteinlägg igår, men det försvann, varför händer det alltid? Blir så trött, ska fösöka skriva "om" det i nu.

I torsdags började ja ju som sagt skolan igen. Jag var jättenervös och hade ont i magen. Haha... när vi kom dit så fick vi gå runt och kolla lite i dom nya lokalerna och sen gick alla nya eleverna( 160st) till aulan och fick veta sina klasser. Jag hamnade i Klass SP1A, den bästa. När vi kom till vårat klassrum så fick vi veta lite info och få scheman och så, lite smått och gått, men man fick inte lära känna varandra, men sen när vi hade slutat så skulle jag och Julia gå å käka någonstans, så följde en tjej i min klass med, Caroline heter hon. Det var trevligt, sen så åkte dom hem och jag var kvar i stan och väntade på två av mina favvotjejer C och T. Vi( eller dom, jag tittade på) fikade, sen så åkte vi hem.
Igår så fick vi därimot lära känna varadra. Vi hade Speed-dating, riktigt kul där fick man verkligen kontakt med många:P och sen lite andra saker. Sen så fick vi gå på stadsvandring, fick veta på vilka restauranger vi får äta på och vart gymmet låg. Sen så slutade vi, jag följde med en tjej, (gud kommer inte ihåg vad hon heter, FÖRLÅT) till Souk, hon skulle köpa en sak till sin syster. Hon är verligen jättesnäll. Sen så gick jag till pendeln och där stod Caroline, så vi hade sällskap hem en bit. 

Jag är såå trött, kom hem idag från malin kanske 09.40 eller nått, så kollade jag på film till kanske 12.00 eller 12.30, Sen så somnde jag och sov till klockan 18.00, snacka om att jag är trött, och jag skulle kunna gå och sova nu, men det ska jag inte:p haha. Tror att jag ska se på en film nu eller så..


See U


With love/Alexandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0