080808

Nu sitter jag och tittar på "Tristan och Isolde". Den är bra, men lite sorlig, i alla fall nu. James Franco är en jättebra skådis tkr jag. Han va med i alla Spider-man filmerna oxå. Han är så söt:) hihi



Jag vet att sommaren snart är slut, men kan inte sluta dregla över denna sko. Mina Gladiatorsandaler har jag använt mkt, så varför inte köpa ett par till? Eller vad tkr ni?

Idag har jag iten gjort så mkt, fixat lite, haha det ända jag gör är att fixar tkr jag:P haha men det e kul, jag är ju en liten fixtjej, som min pappa säger. Jag är en sån som inte kan gå och lägga mej om jag inte har fint i mitt rum, helt sjuk ja men så e det. Undra hur min lägenhet kommer se ut när jag flyttar hemmifrån. Men just det. Jag och Claudia ska flytta till New York när vi har slutat gymnasiet. Haha, för jag lovar, det kmr hända:O Vi ska bo där, dejta heta kädisar, bli stenrika, bli typ VÄRLDSKÄNDA, så tänk på det;) Okej lite VÄL mkt att hoppas på. Inte för att jag tror att det kmr att hända, men till NY ska vi i alla fall, på ett eller ett annat sätt.





New York, here we come baby

With love/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0