Ardnaxela

Min cykeldejt med Claudia kunde inte ha gått bättre. När vi mötter så regnade det ganska mkt men vi tyckte bara att det var mysigt. Men vi bestämde oss att cykla hem till C, när vi var på väg så började det spöregna, verkligen spöregna.  Men det var bara "mysigt" eller hur Cluddan? Så när vi kom hem till henne så böt vi kläder, det kändes ärligt talat som om vi hade duschat, så blöt var man:S haha vi kollde lite på bilder från Hennes, hennes familjs och Matildas resa i Spanien. Avundsjuk Nej, vem vill sola, bada och shoppa på sommaren? Eh ingen?:S haha Sen så va det dags för mig att åka hem och äta. Regnade fortfarande när jag cyklade hem. Men inte lika mkt, men så fort jag kom innanför dörren öppnade sig himlen igen.  Jaja. svensk sen-sommar.


Min plommonlila mössa. Ursäkta min trötthet:S




Jag tänkte bara säga att jag har världens bästa vänner, det finns inga bättre än dom! Dom är helt underbara och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dom. You make my day girls. Love u for the rest of my life.


With love/Ardnaxela<3


Kommentarer
Postat av: julia

wohoo, jag känner verkligen att jag ligger på topp i att kommentera idag... Nej men det jag skulle säga var: SÖT MÖSSA :D

2008-08-10 @ 14:55:05
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Alle

HAha tack:D

2008-08-11 @ 18:55:44
URL: http://alexandraav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0