Inget Gymkort:(

Kom hem för en stund sen. Slutade 13.25 i dag, slutar 11.15 i morrn;) haha. I dag har vi inte gjort så mkt, vi gick en läxa och så, på lunchen åkte vi några tjejer till T-centralen för att äta, det slutade med att vi fick kasta i oss maten på Åhléns. I dag fick våra gymkort, men Planet Fitness hade gjort fel, så jag och en tjej som heter Sandra fick samma medlemsnummer så vi fick dom inte. Men förhoppningsvist så får jag det imorrn för nåra i min klass hade tänkt träna och jag vill oxå vara med(a) Tills på Tisdag har vi Engelska läxa, men den är jag nästan klar med, pluggis som jag är(eller inte) men engelska är kul:) Jag kom på en sak, vi har mer kvinnliga lärare än manliga, det har jag aldrig haft förut. Men alla verkar jättebra:)
På fredag ska vi ha aktivitetsDag med alla två:or, gud vad nervöst, dom har man nästa inte träffat alls:P Jaha, men det är nu man ska bli social eller? Måste börja öva!

Ska bestämma tid för gitarren senare idag. Bäst vore på Onsdagar eller lite senare på Tisdagar. Men vi får se vad det blir för tid.

With Love/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

måndag kvällar är bäst plutten

2008-08-31 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0