Sthlm nästa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaha,,, då var man på landet igen då. Gud så tråkigt det är här. Vilken tur att man åker hem i morgon då! C,S och V kommer nog och möter mig vid tåger som kmr till sthlm 13.20. Då blir det bums hem till mig, handla lite mat på vägen, kylskåpet är tomt. Haha sen så fixar vi oss lite, sen så ännu mera bums in till skansen. Ska bli skit kul, har ju aldirg sett Allsång på skansen live. På onsdag kmr nog min söta kusin Adele ner till mej, HopppasHoppas. Jag har verkligen saknat mina tjejer, ska bli skönt att få träffa dom igen i morgon:) Innan vi åkte från Öland i dag var vi på ölands köpstad, Fick en fin liten jacka, marinblå, supersöt. Jag letade efter dig Lisa, men jag hittade dig inte, nästa år kanske?(a)


Sjukt snygg outfit:)


Avundsjuk?Jag? Aldrig:P

Nu ska jag packa tills imorgon.

With Love/Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0