080808

God dag på stockholmsdagen:)

Sitter här och kollar på summerland och önskar att jag också bodde i Kalifornien, sol året runt. Men nu är det ju så att jag bor i regniga Sverige, så inte mkt man kan göra. Nu,, eller snart så ska jag gå och fixa i kaninburen resten av familjen kommer hem idag, och jag lovade att fixa buren innan dom kom hem. Så borde göra det snart. Jag har ju varit själv hemma sen i Tisdags, skönt tkr jag, att få göra som man vill. 


Nu är det bara 13 dagar tills allvaret börjar igen. Och om 5 dagar åker tandställningen bort. Yippi!! Gud så skönt. Från början skulle jag bara ha den i 10 månader, men nu har det gått så långt som 18 månader, tänk att man kan räkna så fel med tiden. Haha men nu ska den äntligen bort.






 


With love/Alexandra


Kommentarer
Postat av: julia

alex, hur mycket fick du i det där stipendiet?

2008-08-10 @ 14:49:38
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Alle

Haha så mkt som hela 500 kronor, ;P

2008-08-11 @ 19:00:14
URL: http://alexandraav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0