Update!

När jag kom hem i Fredags kom höstförkylningen. Vi hade haft aktivitetsdag på METG. Men eftersom det var så dåligt väder så avbröts den. Jag som hade för lite kläder på mig, frös ju som bara den. Jag träffade Claudia i centrum och vi köpte frallor och tillbehör. När vi kom ut från ica träffade vi på Sara som oxå ville vara med, eller vi frågade och hon sa ja:D Så vi 3 gick upp till mig och åt våra mackor. Sen så kollade vi på tv och tjattrade. Sen var Sara tvungen att gå hem men hon skulle komma sen när jag skulle klippa mig.
Klockan fem satte jag mig i stolen framför frisören, hade bilden på Nicole Richie, ni vet den som jag lade upp tidigare i bloggen, men det blev knappt en förändring, snelugg men behöll längden, men det kändes ändå bra. Tack till 2 av mina underbara vänner som satt och väntade på mig, dom fick passa Anna lite, hela familjen klippte ju sig;) eller 3/4. Sen så umgicks jag lite med flickorna tills det var dags att gå hem. När jag väl kom hem kände jag hur jag började må sämre och sämre. Skit tråkigt. Och i dag har jag bara snurvlat och snurvlat, har levt på ipren och nässpray. Sen så var den ju kräftskiva i dag, hos familjen Samuelsson. Riktigt trevligt om jag får säga det själv. Fast jag var ganska hängig, men det gick ann;) Nej men nu ska jag sova. Imorrn blir det en läx-dag. Jippi!! Eh eller?


God natt!
With Love/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0