tuttilituuuuut

Hemma hos mamma igen:)

Igår hände inte så mkt, jag pappa och Annica såg på film, Irene Huss, den var väl bra. Fast Beck slår ju alla kriminalare. Eller hur?
Idag åkte jag och C in till stan, vi var sjukt trötta båda två så vi såg väl ut som två zombies när vi gick där, tss no way isf två asheta zombies. Ok sååå trötta va vi intel Haha. Hem fick jag med mig en jumpsuit liknade klänning från topshop, och ett par låånga plommonlila vantar utan "fingrar" som matchar min lila mössa:D haha gud vad lila jag kommer att vara i höst. Nästa så att man längtar, men bara pyttelite, jag lovar, inte mer än 1cm.


I morgon fyller bästisen år!!! Hela 16:O STOR FLICKA.  I höst har vi känt varandra i 13 år. Det är helt sjukt vad snabbt det har gått:D haha låter jag gammal?!? Nää då;)


Jaja ska ta å äta lite frulunch nu;) haha See ya

With love/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0