Tandställning och Grönan

Halloj!

Jag har varit to busy för att skriva, haha men lite update kommer!

I Tisdags  fyllde ju som sagt Sara år, så jag kom till hennes lilla "kalas" och åt middag och tårta, tårtan vad jättegod, super. Haha Sen så drog vi ut, Jag sara och Veronica. Efter ett tag kom Tilda och Claudia oxå, Vi satt mest och snackade. Sen så gick alla hem till sig förutom C som sov hemma hos mej, riktigt trevligt.

Igår så tog jag ut... tada.TANDSTÄLLNINGEN. WOHO, jag e sååå glad. Mina tänder är så raka och fina, fast jag är inte riktigt van än:D

hihi efter att jag hade varit hos tandläkaren åkte jag till Grönan, inte själv då;) Utan med mina ÄLSKADE VÄNNER.  Sara, Claudia, Tilda och veronica.  Jag kom dit lite senare än dom men gud så roligt vi hade det.:) Vi var där tills det stängde och alla va supertrött när vi åkte hem.. hahah

Bilder å sånt kommer senare

With love/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Julia

Alex, vi måste höras någon dag o snacka igenom den 21:a ;P

Och sen vill jag se en bild på dina tänder. :D

2008-08-17 @ 12:45:37
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Alle

Haha joo det e klart. Ja med det måste vi. Nära nu;)

2008-08-18 @ 16:58:17
URL: http://alexandraav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0