Storstädning

Har storstädat mitt rum i dag, det behövder verkligen kan jag säga. Har slängt en massa saker som är onödiga. Tjatat på mamma, igen, att jag behöver en större garderob. Men mitt rum är för litet, BAJS, vill ha ett större rum, och det är NU. Någon som vet hur man kan trolla till sig ett större rum? I would like to know!

Jag har kärat ner mej som F*n i låten "Lady In Red" av Chris DeBurgh, Den är jättegammal men så fin, den är värd att lyssna på.

Har hittat en massa tidningar, som solo, VR och Bildextra. Undra hur mycket pengar jag har lagt ner på tidningar, har en massa hemma hos pappa oxå. Usch, inte bra, Jag har helt enkelt ett tidningsberoende, Rehab någon?

Ska kolla på GG nu, repris från i våras men ändå, jag (ALLA) älskar GossipGirl.

See U

With Love/alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0