Jag älskar verkligen...

...att bli väckt vid halv åtta på loven eller studiedagar av att familjen ska till jobbet och fritids. Jag har rummet längst ner vid dörren som man kan ju tycka att när man går hemmifrån på morgonen bör man vara lite tyst. Men icke. Man bonkar, mamma tjatar på Anna att hon ska skynda sig för att hon ska på ett möte. och tänker inte alls på att jag ligger och sover. Me jag älskar att ligga och lyssna på dom. Och när dom har gått, blir det alltid lite tomt. Men jag somnar snabbt om. I dag var det en sån dag. Men jag gick tillochmed upp för att säga hej då! Sen kunde jag inte riktigt somna om, men gjorde det, vaknade igen av väckarklockan vid 9. Kände att det var bäst eftersom jag börjar skolan i morrn:) Hade en liten Alex morgon. Tyvärr blev det igen frukost, F*n, skulle ju ha det ju. Jaja, får börja i morrn ist. Ska snart till Farsta men Sara och Veronica. Tror att jag ska köpa en kofta från hm, men bara tror. Den så ska jag ju lägga mig i tid ikväll inför den stora dagen i morgon. Börjar klockan 10 så ska ta 9.05 tåget med Julia. Ska bli såå spännande, är faktiskt nervös, Fast Anders sa att jag inte behövde det, men jag är det i alla fall. 

Ska ta och äta lite nu tror jag:)

With love/Alexandra 


Kommentarer
Postat av: linnea

Du måste ta en bild på dina tänder utan tandställningen så att man får se alex! :D <3

2008-08-20 @ 22:00:39
URL: http://linneasworld.blogg.se/
Postat av: Alle

Okej, ska fösöka fixa det:)

2008-08-23 @ 18:52:45
URL: http://alexandraav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0