I was seven and you were nine!

Halloj:)

Om 2 veckor i morgon börjar jag skolan... Gud vad läskigt! En helt ny skola med nya elever, ibland undrar jag om jag kommer att klara det. Eller om jag kommer att misslyckas totalt, hehe hoppas inte det:S Sen så måste man ju bestämma vad man ska ha på sig första dagen, haha I-landsproblem, you tell me, men det är viktigt att känna sig söt, så får man bättre självkänsla och göra ett gott intryck. Jag har nog alltid hellre valt Söt framför snygg, både när det gäller min egen smak och när det gäller killar. Men man får se hur det blir med gymnasiet, det ska ju vara den bästa tiden i sitt liv, och jag tänker inte tveka en sekund att göra den till min bästa tid heller. 

Jag har nyss spelat gitarr, så jag har jätte ont i fingrarna eftersom jag inte har spelat på hela sommaren så gör det skit ont i fingrarna. Får träna upp dom innan jag ska börja spela igen, för fortsätta det ska jag! Sen så ska Anna börja oxå, i kulturskolan. Hon ville först börja spela trummor, Cool tjej, men det fick hon inte för mamma, vilken tur, tänk att höra på det hela dagarna :P usch. hah fast vi hade ju kunnat starta ett band, det skulle vara skit ballt, men men, tänkte liiite väl långt kanske. Troligtvis ska hon spela gura, precis som sin syrra. Det kommer säkert att gå jättebra.

Jag bara älskar den här låten, lyssna på texten!!!


Taylor Swift - Marys song(oh my oh my)
Såå gullig låt..

jaja nu ska jag nog titta på en film eller så,

With love/Alle

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kommer gå bra, det ända man ska tänka på är att hela tiden vara sig själv :D

2008-08-07 @ 11:21:07
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0