Honey! I'm home!

Äntligen hemma:D

Igår vid halv 2 mötte jag upp sötisarna på Centralen, Gud vad jag har saknat er! SKIT MKT! Vi(Claudia, Sara och Vevve) mötte sedan upp Tilda och Angelica och så gick och fikade, John chris tror jag att det hette.:P Sen så var det shopping:) Jag köpte en skjortklänning på bikbok och en tröja och kjol på Hm.  Söta saker:P haha sen när vi kom hem lagade vi mat. Det blev Kyckling och pommes med vitlöksbröd. Mums Mums. Sen så tog vi på oss olika kläder och så fick Angelica agera fotograf. haha Fina bilder blev det;) haha.

I dag var vi oxå istan. Jag , claudia och Tilda:) jag böt min nya kjol, den va för stor, till en mindre storlek och så köpte jag en hatt:D Cooling där;) Haha och nu sitter jag här och har ont i huvudet som bara den. Attans oxå!! Ja men nu ska ja ta å rensa lite i min garderob:) som jag påbörjade innan jag åkte till stan:)


With Love/ Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0