Cykeldejt?:D

Nu är jag hemma igen. Det blev ett långt besök i farsta. Hem fick jag med mig en söt lila mössa som jag ska ha i höst/vinter. Kanske jag visar bild senare, vem vet;) Sen så köptes det lite skolsaker, det börjar närma sig nu. Och lite småsaker som hårspännen och så. Köpte även en present till Sara som fyller år på Tisdag, men det säger jag inte vad det är. Kan säga sen när hon har fått presenten. Ja det va allt. Hittade inte så mkt var VÄLDIGT trött.

Nu eller snart, ska jag möta claudia för en Cykeldejt:) haha Mysigt, Hon fyller oxå år snart, Den 31:) Det är några födelsedagar i Augusti det. Hahah

Nä men nu ska jag sätta på mig ett par byxor och göra mig ordning för "dejten" haha

With love/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0