A Lot Like Love, och en jädra massa tankar.

Såg nyss på "A lot like love". Jag vill oxå bli så där "överkär". Hela tiden tänka på den personen, och han tänka på mej såklart;) Att veta att den man älskar faktiskt älskar en själv tillbaka. Undra om man någonsin hittar den rätta, för om man tänker efter borde det vara jäkligt svårt. Det sägs ju att det bara finns en till alla, men om man inte hittar den där enda då? Och finns det verkligen bara en enda till alla? Finns det inga "reserver" som man "får" om man inte hittar "The one"? Vem bestämmer vem som just ska bli min rätta, är det en själv fast man inte vet om det? Jag blir galen som ni kanske märker, jag fattar nada. Nått måste ju vara menat eller? Eller, så har jag bara kollat för mycket på film? Finns inte riktig kärlek? Blir man bara kär för att man måste? Och vad händer om den som är den rätte för mej, inte har mej som den rätte, GUUD. Jag ska sluta, men någon som har svar på allt kan ju skicka ett mail på alla frågor, cause i dont get it. 

Jaja, Mamma sa i dahg att hon tyckte att jag såg annorlunda ut. Gör jag det? Visste tandställningen är borta, men hon sa att det var ngt mer. Kanske förändras jag i utsendet nu, det vore ju inte så konstigt men ändå? Mitt huvud håller på att sprängas som ni kanske märker, så jag ska ta och spela lite gitarr. 

With Love/ Alexandra 


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag såg också a lot like love , härmapa ;) <3

2008-08-20 @ 12:42:19
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0