9/8-08

Vaknade för en halvtimme sen, är fortfarande trött. Men ska med mamma till farsta en stund i alla fall. MEn har ett stort problem, JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MEJ. Det är ju så, man vill ha mycket kläder, men när man har det så har man så mkt att välja på och då blir det problem. Så egentligen borde man ju bara ha 2-3 olika outfits? Hahah jag vet att jag talar för många när jag säger NO WAY. Haha nepp kläder älskar jag och skulle inte göra mej av med ett enda plagg. Okey dom där fula kan man ju skicka iväg, men de lite finare som man inte längre använder får Sara:)


Ja nu har jag tänkt lite, det lutar åt att jag har mitt JL linne, svart kjol med högmidja från Vila, Och min nya jacka från Lindex  och min hatt från HM på mej.


Jag skriver när jag kommer hem igen.


With love/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0