1408

Kollar just nu på "1408", konstig film det där. Handlar om en kille som skiver böcker om hotellrum det spökar i. Creepy, ibland hänger man inte med.

Jag har kommit på vad jag ska göra i morgon, jag ska ha en Alex-tar-hand-om-sig-själv-dag. Jag ska bara ta hand om mej, åka till farsta och kanske köpa den där koftan jag vill ha. Ska bara ta det lugnt, gå å lägga mig i tid för skolan fixa allt innan jag går och lägger mig så att jag inte behöver stressa. Jag ska oxå äta en god frukost, låter lite konstigt kanske men jag äter aldrig frukost så jag tänkte börja med det. Det är ju trots allt dagens vikigaste mål.Gör bara det om kompisar sover över eller så. Ska fortsätta kolla på filmen nu!

With love/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0