10/8

Hej Hej Hallå!

Vaknade för en stund sen, Jag måste verkligen försöka att "gå tillbaka till de normala" Det är ju trots allt 11 dagar tills man börjar, så det för varje dag ett steg närmare, vilket är väldigt logiskt. Sitter i mitt rum, i min säng, och har inte ens dragit upp persiennerna, vill inte gå upp. Jag kan ligga i sängen hela dagen, men nej inte i dag. Ska till pappa senare, har inte träffat honom på nästan 3 veckor. Men i morgon kmr jag nog hem till mamma igen. Har ingen anning om vad jag ska göra i dag. Ikväll blir det i alla fall hemmakväll, hos pappa som jag sa. Bara 3 dagar kvar tills tandställningen tas bort. Men känner jag min tandreglerare rätt så kmr han säga: Nej Alexandra du skulle nog behöva ha gummisnoddarna i 1.5 månad till. Och kom ihåg att det är dig det hänger på nu. Jag hatar när han säger så, men nu minsan bort. Annars blir jag arg!!!!!


Jaha,, och nu kom mamma med min lunch *host* frukost, haha så dags att mätta magen lite.

With Love/ Acke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0