080808

Hahah,, Men Julia jag har ju mer att göra än att bara skriva blogg;) haha... Fast i dag har jag inte gjort någonting, förutom nu på kvällen då;)

Såå.. Jag vaknade vid kanske 11, men gick inte upp förrän vid 12. Då satte jag på tv:n och läste lite svallertidningar medan jag väntade på "McLoads Daughters". Jag älskar verkligen den serien, men i försig, vilken serie älskar jag inte?  haha. Sen så städade jag lite och fixad lite, så skönt att vara ensam då kanman göra precis som man vill:D

Sen vid 6(?) så mötte jag upp Claudia och Tilda i centrum, vi köpte läsk och en juice och så bar det av till mig. Men när vi kom hem så kom vi på att vi skulle ha godis oxå, så medan Claudia va hemma cycklade jag och Tilda tillbaka til centrum och köpte godis:D Sen så ringde Cindy, jag pratade med henne en stund, men sen så sa ja att hon skulle komma och givetvist gjorde hon det:) När vi hade bestämt att Cindy skulle komma ringde Sara och så kom hon och vevve oxå, skit mysigt hade vi. Vi satt på Terassen:) men innan Cindy, sara å vevve kom spelade Vi alfapet. Jag måste bara fråga, finns det ngt som heter "Lekrån", "Finkarln" eller som C ville "Rålimmad"? haha dom första godtjändes men inte den sista. Men jag dog av skratt när Tilda ville sätta Sus, Som var smeknamn för Sussie som i sin tur är ett smeknamn för susanne. Haha söta lilla Tilda:)

Sen efter ett tag så ville MAtildas pojkvän Dennis och hans kompis Nille oxå komma och självklart fick dom det. Vi hade det trevligt. Bla kom det en räv och hälsade, jag skojar inte om jag säger att den var 2-3 meter bort, gud va tama som är. Skit blev riktigt skraj(a) tycker inte om rävar. Fast lite söta är dom:)

Jaja,, nu ska jag sova!!

With Love/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0