updateupdateupdateupdateupdateupdateupdateupdateupdateupdateupdateupdate

Hej hej bloggen, hej hej dålig uppdatering,
dålig på att uppdatera? Ja det är jag det!
Men jag har haft annat för mig;)
Men det ska bli en uppdatis nu!!:D

Förra helgen träffade jag Kära Tilda och vi åkte till stan för lite mys.
Jag kom på att jag hatade mitt hår för att det bara hängde! Då kom Tilda på den brillianta
idén att jag skulle klippa page!! och efter en fika med mycket velade om jag skulle
eller inte så stod jag där hos frisören och beställde en tid.
Tiden gick superlångsamt tills jag skulle klippa mej men
sen blev det dags!!
Och av åkte håret!!!
och jag blev supernöjd!!
TACK TILDA!!!!!



På kvällen träffade vi elli och några andra tjejer! Mysigt, men
det hela slutade med att jag och Tilda åkte hem till Tilda
 och tog en massa kort och umgicks och
somnade inte förrän klockan var fyra!
Kvalitetstid kallas det!!:)

Sen så annars har det inte hänt så jättemycket! Jag har beställt biljett till
Peace and love!! WOHO och så
ska jag gå på U2 i sommar och sen umgås med mina
underbara underbara vänner!!!!

Ikväll ska jag träffa Claudia och Tilda! Det känns som om det var
år sedan jag träffade dessa små töser
tsm, men nu är det entligen dag igen:)

/ Lixi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0