Black is back - no - School is back

I morgon är det skola igen då!
Det blit väl....kul?!
Äh jag har alltid tyckt om skolan, fast inte den delen med prov och läxor:P
Jag längtar så fruktansvärt till våren så att det gör ont, eller iaf nästan:)
Tänk att sitta i solen, men glajjorna på, i BARBENT = Cravings!!!!
Funderar på att ha en vårjacka på mig i morrn, med en tjocktröja under såklart,
man vill ju inte bli sjuk igen!
Fast i morse lät rösten som en sågmaskin igen men det är över nu, och kommer
INTE tillbaka!

I morgon har vi inte så många lektioner, bara språk, mentorstid och datakunskap, skulle egentligen ha
tränat i morgon men nu är det ändrade planer!!

Åh i går såg jag världens sötaste kille,
jag kände på mig att jag hade sätt honom förut, och joo det hade jag! På nyår!
Jag tror att han var sötare igår, fast det var nedrans mörkt:)

Nej snart blir det skins för min del.


See ya, dont wanna be ya


Kommentarer
Postat av: C

jaså.. vem då? :O

2009-03-01 @ 22:13:07
Postat av: Alexandra

Jag kommer inte ihåg vad han heter, men han var väldigt blond och vi har en bild på honom när han och hannah och en till kille sitter i porten:P

2009-03-02 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0