A drop in the ocean

Hello Sunshine!
Jag sitter här i sängen helt slut och ska snart gå upp och bada.
Anledningen till att jag är helt tom i huvudet är för att vi hade SPINNING på idotten idag!!
Kul, men ack så jobbigt!
Ett par nyshoppade skor blev det också!! ett par fina gladiator skor, finfint i sommar!!

Idag när jag kom till skolan så i det klassrummet vi skulle vara i fanns det inte en
enda själ, så jag satte mig snällt utanför och väntade! Det droppade in 2 killar, tvillingar, och sen tog
det stopp. Jag, tvillingarna(som egentligen är fyrlingar) och spanska läraren
hade en mycket lugn och trevligt lektion.
Anledningen till att ingen kom var därför att en mycket förvirrad själ hade skrivit på FB
att det inte var Spanska pga något konstigt skäl, ackackack

Men nu blir det nog badet för min del tror jag:)
så länge får ni en låt att lyssna på:
Darins Run away!!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar ävben där helt gratis



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-03-30 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0