And the oscar goes to...

Tjolahopp

Jag är stentrött, satt uppe till halv fem i natt.
Varför? Det finns bara ett svar: Oscarsgalan.
Japp thats the answer! Jag var bara tvungen att se när Heath Ledger fick sitt pris.
Han är den andra personen som fått en oscar efter sin död.
Det var hans föräldrar och syster som tog emot priset som han vann för bästa biroll, dock hade jag hellre
sett hans ex fru Michelle Williams ta emot priset, det hade blivit mer känsligt då tror jag. Visst satt jag och grät, det kan jag ju inte undgå.

Jag måste också säga att jag kände igen en kille som satt längst fram som egentligen inte borde sitta där, Trey i O.C.
Det var länge sen, eller första gången någonsin man såg honom på en gala eller liknande
men varför på oscarsgala som är den största av de alla.
Men självklart dejtar han Marisa Tomei som var nominerad för bästa kvinnliga biroll.
Och som vanligt var kvällens värd, Hugh Jackman, så jäkla het. As snygg;)




SUPERHET plus att han har Australian accent;)

Nu ska jag ta och fortsätta att kolla på de sista avsnitten av andra säsongen av The O.C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0