Konsumera mera?

Tholahaoopppp!!!
här har ni fortfarande en sjuk liten tjej med ngt konstigt i munnen, vet inte riktigt vad det är men ska till doktorn i morrn tror jag! inget farligt hoppas vi!!

Igår hade vi musikuppspel, det gick helt ok, rösten var lite ringrostig men jag hade druckit varmt vatten precis innan och det gjorde susen.

Efter dagens slut jag så himla sugen på att shoppa, så jag drog med mig Fannie (ja fanny från och med nu är du Fannie) in till stan. Jag hade sett ett par fina latexliknande leggins med dragkedja nertill på Zara för 200 riksdaler på en blogg, och efter den shoppingturen blidde dem mina:) men det slutar inte där, på rea köpte jag också ett par chino, kostym liknade byxor, dock lite stora men jag tänke att det kanske kunde vara snygg, eller nått:P

Sen så drog vi till Souk och Monki där alla jockor kostade 100:- så jag var ju bara tvungen att köpa sammetskavajen jag hade kollat på innan:) Fannie köpte en finfin tröja oxå:)

Idag var det dags igen! Fannie, jag, stan, med cash=shopping! Fannie skulle köpa ett par skidhandskar som hon fått i födelsedagspresent. Själv köpte jag en liten väst, ingen varm dock:P


Så det var mina två dagar, ahhahaha bara shopping hela tiden. men man får ju snart lön och jag har ju faktiskt mycket pengar kvar :P haha


Idag ska jag nog bara vara hemma tror jag! Ska träffa Cluddisen i morrn, och sen om några dagar förhoppingsvist Tilda som är supersjuk. Krya på dig darling så ses vi sen! love u!

Nä nu börjar Lets dance och Anna ropar:) see u

/ en nybliven Alxs!


Kommentarer
Postat av: CK

neeeej, alex, fannypannyplayboybunny är det ju!

och du kommer se fierce ut, vi kommer rocka den här våren, både klädmässigt och som alltid-mässigt är jag säker på :D <3<3<3

2009-02-21 @ 23:57:20
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0