"For me...it's always been you...it's always been you, summer..."

Hola mi amigos!

Jag har varit hemma idag med, eller jag gick på en lektion för den var tydligen viktig.
Nu är det The O.C andra säsongen som rullar i min dator. Såg klart sista säsongen för ett tag sen och tänkte att nu när man är sjuk kan man lika gärna börja på nästa. Det är helt sjukt hur bra den serien är, jag kommer ihåg hur jag och hanna brukade analysera avsnitt efter avsnitt. Fast det var ju länge sen serien tog slut, det blidde ju bara 4 säsonger.
Mitt favvoavsnitt heter " the rainy day women" som går andra säsongen, så den kommer snart. För er som kollade på OC var det de avsnittet där Seth och Summer hade sin "spiderman kyss"!


3:e säsongen

2:a säsongen

Spiderman-kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0